۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

حرف های جالب جواد اطاعت

روزنامه ها را که تعطیل می کنید . تلوزیون خصوصی را ممنوع کردید . نماینده های مجلس را رد صلاحیت می کنید . دو هزار نفر را رد صلاحیت کردید که دیگر این طوری حاکمیت ملت اتفاق نمی افتد . تظاهرات آزاد است اما شما اجازه تجمع برای اعتراض نمی دهید پس شما به من بگو ما باید چکار کنیم . یه راه برای اعتراض کردن به من نشان بده آقای زاکانی .... مشکل اقتصادی مردم بخاطر این است که شما نماینده های واقعی مردم را رد صلاحیت می کنید و نماینده واقعی مردم به مجلس نمی رود . من در انتخابات از موسوی حمایت کردم و به این حمایت افتخار می کنم/ بنده مانند برخی اصولگرایان (توکلی،افروغ،مطهری) منتقد نیستم بلکه مخالف هستم!/ انقلاب مخملی در کشوری هست که استبداد موجوده، پس شما هم با طرح انقلاب مخملی قبول کرده اید که کشور دارای استبداد هست / بنده در انتخابات مجلس 7 ام رد صلاحیت شدم/ دست زدن و سوت زدن هتک حرمت عاشوراست، اما زدن و کشتن مردم نیست؟؟/ من اعتراض مردم را فراتر از انتخابات میدونم و همچنین تعداد معترضان را بیشتر از تعداد موجود در خیابان ها/

شاید بعضی از دوستان فکر کنن نمایش باشه اما:
کدوم کار حکومت تو این 7 ماه عاقلانه از روی تدبیر بوده که این باشه، واسه مناظره های انتخاباتی هم همینو می گفتن، اما در عمل نتیجش اونی نشد که می خواستن، مطمئن باشید ازینکه از کشته شده های روز عاشورایی که صداوسیما در تلاش برای توجیهش بود حرفی زده بشه، چیزی نصیب دولت نمیشه. این حرف ها رو تو هیچ روزنامه ای نمیشد چاپ کرد.
بسیار خوشحالم که دشمنان ما افراد بی تدبیر و کم سوادی هستند.

۴ نظر:

  1. inam age bazi bashe hosnesh ine ke mesle maonazerehai entekhabat ke mardom ro shon baz shod . inam hamino mige rohiya dadan az seda va simai khodeshan be mardome motarez be estebdad

    پاسخحذف
  2. خدا کنه بالاخره روشون کم شه

    پاسخحذف
  3. اینم که باز خط امامیه.یه سکولار نداریم بیاد حرف بزنه

    پاسخحذف
  4. be omid dashtan irani azad

    پاسخحذف